۱۳۹۷-۱۰-۰۱

یک " شبکه مجازی جدید " (صفحه نمایش و کاهش پیچیدگی )

شبکه اجتماعی pinterest را در نظر آورید . در واقع مشابه یک فولدر ویندوز است که پوشه هایی را در آن قرار میدهید .
شبکه های پوشه ها امکان بایگانی حجم زیادی از داده های دسته بندی شده را در اختیار ما قرار میدهند .
حال به صفحه ویندوز نظر بندازیم . یک تعداد زیادی آیکون روی صفحه میبینیم که در واقع " شورتکات " هستند برای اجرای فایلها یا بازکردن پوشه ها.
از سوی دیگر فیلمهای علمی تخیلی را که روی یک شیشه شفاف فایلها را با دست باز و بسته میکنند و یا عقب و جلو میبرند را در ذهن داشته باشیم .
میتوان صفحه هایی را تعریف کرد که هر کدام فقط یک لینک هستند و صفحه مبدا را باز میکنند . اما اندازه این صفحه باز شده را میتوان روی مونیتور کوچک و بزرگ کرد. یعنی استفاده کننده فقط صفحه را جلو و عقب میبرد و هر کدام را بزرگتر یا کوچکتر کرده یا روی هم قرار میدهد . ترانسپرنت کرده ( چند صفحه را روی هم باز میکند ) و غیره .
مجموعه های لینک ها را در بوک مارک ها یا فیوریت ها داشتیم . این کار بدان معنی است که آنها را روی مونیتور کامپیوتر باز داریم و از آنها استفاده میکنیم .
گام بعدی این است که اینها را در شبکه های اجتماعی داشته باشیم . و با یکدیگر به اشتراک بگذاریم . هر کسی مجموعه خاص خود را انتخاب میکند و با دیگران به اشتراک میگذارد . علاقمندان موضوع های مشترک با هم یک مجموعه را ادیت میکنند و غیره .
امکانات زیادی برای ترکیب و اشتراک بین افراد وجود دارد .
افراد صفحه های وب را با هم به اشتراک میگذارند و این درحالی است که صفحات باز است و آنرا مشاهده میکنند. حجم زیادی از کاربران استفاده کننده از مطالب هستند و کمترین میزان اطلاعات را روی شبکه اینترنت ایجاد میکنند . آنها میتوانند مصرف کننده و توسعه دهنده این فضا باشند.
بدلیل اینکه به جای حجم زیاد اطلاعات فقط لینک ها ضبط میگردد ، سرورهای مورد نیاز اینکار خیلی کم خواهد بود . ( حداکثر اطلاعاتی که یک نفر ممکن است به اشتراک بگذارد کمتر از چند مگابایت خواهد شد – همچنین احتمالا میانگین فضای مورد نیاز هر فرد کمتر از یک مگابایت است )
تهیه اپلیکیشن این برنامه که روی سیستم های اندروید و ویندوز لازم و نسبتا ساده است .


هیچ نظری موجود نیست: