۱۳۹۷-۰۹-۱۷

سه سال کار کردن برای افزایش تخخص فارغ التحصیلان

قبلا گفته شد که با کمک اینترنت میتوان در همه دروس دانشگاهی با هزینه کمتر دروس را ارائه کرد و بسیاری از دانشجویان از راه دور توان درس خواندن داشته و هزینه و امکانات متمرکز برای آموزش عالی تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت .
اموری مثل حل تمرین و پاسخ به سوالات که نیازمند حضور آنلاین اساتید است ، میتواند توسط اساتیدی که در روستاها و شهرهای کوچک و حتی دورافتاده زندگی میکنند انجام گردد و تمهیداتی برای امتحانها تدارک دیده شود که نیاز به حضو افراد را به حداقل برساند . در خصوص آزمایشگاه ها و کارگاه ها نیز روشهای ممکن برای کمترین سفر و هزینه تمام شده کمتر میتواند تدارک دیده شود ( از جمله انتقال تجهیزات آزمایشگاه و کارگاه به محلهای دانشجویان )
از این راه میتوان دانشجویان خارجی زیادی را با کمترین هزینه جلب نمود . از تمام منطقه آسیای میانه و خاور میانه و آفریقا و آسیای جنوب شرقی میتوان دانشجویان را جذب نمود . برای این دانشجویان میتوان یک دوره افزایش تخصص عملی در نظر گرفت . 
در این دوره کسانی که نمرات خوب اخذ کرده اند و از استعداد خوبی برخوردارند ، میتواند سه سال در کشور و صنعت های مرتبت کار کرده و به تکمیل تخصص بپردازند . 
بالطبع کشور از توان و دانش این افراد بهره برداری خواهد نمود و بهترین این افراد جذب صنعت های کشور خواهند شد . 
( این کار بعد از اینکه مشکلات اشتغال رفع گردید و کشور از مرحله صادر کننده مواد اولیه به دارنده حداقل دانش و صنعت در موارد متعدد گردید عملی خواهد گردید )

هیچ نظری موجود نیست: