۱۳۹۷-۰۹-۱۳

تغییرات اقلیمی و بازی بعدی ما

از مدافعان کاهش دی اکسید کربن در جو آقای " آرنولد شوارتزنگر" است . از سوی دیگر ایشان فرماندار ایالت کالیفرنیا بوده اند . 
میتوان ایشان را به ایران دعوت کرد ، اینکار ضمن اینکه باب ارتباط ایران و مردم آمریکا را بهتر میکند ، از سوی دیگر باعث توجه جهان به این نکته میگردد که ما نیز قربانی تییرات اقلیمی و رفتار نامناسب دیگران بوده ایم . 
ایشان میتوانند در سخنرانی ها و مراسمی که برای اینکار برپا میشود به همراه دیگر دعوت شدگان خارجی و داخلی ( سیاستمدار و دانشمند ) در خصوص تغییرات اقلیمی سخنرانی نمایند .
پخش این اخبار و شهرهایی که این مراسم در آن برگزار میشود یک تبلیغ توریستی خوبی نیز میتواند برای کشور باشد . 
نظر به اینکه ایشان ورزشکار هم بوده اند ، طبیعتا ورزشکاران کشور ما نیز علاقمند به ارتباط با ایشان خواهند بود .
میتوان سازمان مشترکی بین کالیفرنیا و مثلا استان آذربایجان شرقی ایجاد نمود تا فعالیتهای محیط زیستی مشترک - تحقیقات مشترک و فعالیتهای مشترک انجام گردد. علاوه بر فعالیتهای محیط زیستی - ممکن است ایشان را بتوان به فعالیت مشترک در ورزش نیز ترقیب کرد . تا بدین وسیله سرمایه گذاری مشترک روی ورزش صورت گیرد.
جا برای کار با افراد مشابه باز و البته زیاد است . باید شرایط فعالیت های اینچنینی باز گردد تا ضمن تحرک فعالیتهای مفید و آینده ساز برای کشور و جهان ، بتوان اشتغال و درآمد برای بخشی از مردم سرزمینمان فراهم آورد .
این قبیل امور بازی دو سر برد است . چیزی که حیف است از دست بدهیم .  

هیچ نظری موجود نیست: