۱۳۹۳-۱۱-۲۵

نتیجه تبعیض خبری قتل مسلمین درغرب


رسانه های غربی نسبت به اخبار قتل مسلمین در ایالت ویرجینیا و سایر بلاد کوتاهی میکنند . ظاهرا برای آنها ، ما و آنها دارد . آنها همه را ما نمیدانند . این رفتار عواقبی طبیعی دارد که بد نیست به ایشان یادآوری گردد .

اول این که امروز خبری را نمیتوان پنهان کرد . این خبر در بین جوانان غربی نیز شنیده خواهد شد . و آنها خواهند پرسید چرا ؟ و در پی علت برخواهند آمد . گر چه به ظاهر ممکن است در کوتاه مدت نمود پیدا نکند . اما این حقیقت در ذهن آنها خواهد نشست و تشنه دانستن خواهند بود . کم کم پی به حقیقت خواهند برد .

این امر باعث تمایل آنها به اسلام شده و به تدریج مسلمانان غرب اضافه خواهد شد .

دوم این امر باعث ناراحتی مسلمین غرب خواهد شد . آنها برای احقاق حق خود فعالیت خواهند کرد و این امر نیز برافراد بی طرف غربی تاثیر گذاشته و یک تمایل به اسلام در آنها شکل خواهد داد .

سوم امر تبعیض با ادعای برابری و مساوات و حقوق بشر و سایر ادعاهای غربی متناقض است . با تکرار این تبعیضات برای غربی ها ، اولا مردم پی به دروغ بودن شعارها خواهند برد . ثانیا افرادی که به این امر دستور میدهند ، قبح و شرم ایشان ریخته به هر اتفاق کوچکی این رفتار را تکرار میکنند و کم کم برای اخبار داخلی و غیر مرتبط که شاید لازم نباشد این گونه رفتار گردد ، این قبیل رفتار توسعه خواهد یافت و فاصله غرب با آرمانهایش بیشتر میگردد .

بخصوص عوام مردم مشاهده میکنند که اداره مملکت با گفتار و آرمانهای غربی یکسان نیست . این رفتار بر آنها تاثیر میگذرد ، آنها نیز چنین خواهند شد و بهشت غربی را از خواهد پاشاند و یا مردم ، گروه گروه بدنبال آرمانهای حقیقی خواهند رفت .

همه این مسائل باعث صدمه دیدن پایه های کشورهای غری میگردد . امری که به نفع غرب نیست .

 

هیچ نظری موجود نیست: