۱۳۹۳-۱۱-۲۲

در معنی آب خوردن گرگ و میش با هم

در کتابها خوانده ایم ، وقتی  ناجی ظهور کند ، گرگ و میش با هم آب خواهند خورد . یعنی میش ها از گرگها نمیترسند و گرگها نیز نیت میش ها را نخواهند کرد .

داستان منجی در خصوص انسانها است . پس گرگ و میش ، انسانها هستند . کسانی ( گرگها ) هستند که مزاحم گروه دیگری ( میش ها ) میشوند . خونشان را میریزند ، از آنها سوء استفاده کرده و خونشان ( حاصل زحمتشان ) را مینوشند و....

واقعا نمیدانیم که منجی پس از آمدن چه میکند و چگونه این کار را انجام میدهد . اما اگر چنین کاری را انجام دهد ، لازم نیست که کسی را به قتل برساند !

یعنی منجی پس از آمدن خون کسی را نخواهد ریخت . حتی گرگها نیز از خصلت گرگی برگشته و چون میش ها زندگی خواهند کرد . در واقع کیمیای وجودی منجی است که چنین میکند .

همچنین شنیده شده است که ایشان ، انتقام اتفاقات سالهای گذشته را خواهد گرفت . کسی که وجه خدایی دارد ( مهربان است و رحمت خدا بر جهانیان است ) و با وجودش گرگ و میش یکسان شده و فرقی نخواهند کرد ، از چه کسی ، انتقام چه چیزی را باید بگیرد ؟

ایشان دنباله رو روش اجدادشان خواهند بود .

اجداد بزرگ ایشان رسول خدا و خلیفه چهارم هیچ یک انتقام چیزی را نگرفته اند . اگر کاری کرده اند برای اتفاقات آینده بود و به فرمان خداوند . طبیعی است که منجی نیز از روش اجدادش پیروی نماید و صلح و آرامش را برای همه مردم جهان به ارمغان آورند .

هیچ نظری موجود نیست: