۱۳۹۴-۰۵-۱۱

بازاریابی دروغ

 

علاوه بر تجارت پیشگان ، سیاستمداران نیز علاقه مند هستند که موارد خلاف واقع ( دروغ ) در میان عموم مردم منتشر گردد . برای بازاریابی این دروغها باید تکنیکها و روشهائی وجود داشته باشد .

در انواع دروغهائی که برای صاحبان ثروت مهم است ، متخصصین باید یک روش مناسبی برای انتشار و علاقه مندی مردم پیدا کنند تا نه تنها به آن دروغها اعتقاد داشته باشند ، بلکه از آن دروغها دفاع کنند .

طبیعی است که این امور امروز بصورت وسیعی مورد استفاده صاحبان قدرت و ثروت قرار گرفته باشد .

نمونه بارز این بازاریابی را در موارد زیر دیده ایم

یک : سیگار

دو : فست فودهای با مواد نگهدارنده

سه : انواع کولاها

و ...

در موارد سیاسی نیز مثالهای زیادی میتوان زد

توجیه اسرائیل برای غربیها !

حمایت اسرائیلیها و یهودیان از مسیحیان !

قهرمان بودن " بمب انداز هیروشیما " – " کاپیتان موشک انداز به هواپیمای ایرانی " –  " تک تیرانداز آمریکائی و قاتل صدها نفر "

و ...

ضمن این که مسلح بودن به این سلاح ( دانش ) برای دولتها مفید است ، واکسینه نمودن افراد جامعه در مقابل این روشهای توجیه دروغها لازم است . 

هیچ نظری موجود نیست: