۱۳۹۷-۰۴-۱۹

واقعیت در پس جنجال سوء استفاده ارزی

قاعده بازی این است که فرد خلاف کار هوشمند ، بخشی از صحنه را سلوغ میکند تا حواس تماشاگران از رویداد اصلی بازی پنهان بماند .
در جنجال سوء استفاده از ارز ارزان چه وقایعی در حال پنهان شدن هستند ؟ سوء استفاده در خرید پیش فروش سکه ها یا چاق شدن حساب خارجی مدیران پتروشیمی ها بدون قابلیت کنترل تبادل مالی در داخل کشور؟
موارد زیادی است که باید کنار هم گذاشته شوند تا آنچه قابلیت پنهان شدن دارند آشکار شوند .
وقایعی مثل اعترافات شاخهای فضای مجازی میتواند گمراه کننده ذره بین مشاهدات تماشاچیان باشد . 
همه این بازی ها هوشمندانه و هدفمند هستند . دلیلی ندارد تصور شود که اقدامات بصورت تصادفی رخ میدهند . با تشخیص صحیح بازی ها در هر مرحله میتوان بازی مرحله بعدی را پیش بینی کرد و یا حداقل امکان تحقق اتفاقات در مرحله بعدی بازی را مشاهده نمود.
باید دید در انتها بازی به نفع چه کسی ( کسانی ) پیش خواهد رفت . در آن زمان تشخیص داده خواهد شد که چه افرادی در پشت این وقایع بوده و آنرا از مرتبه بالاتری طراحی نموده اند . این احتمال وجود دارد که گروه هایی در زیر دست آنها برنامه های مستقلی طراحی کرده باشند . با اطلاع افراد بالا دست از برنامه اجرایی افراد زیر دست ، آنها بدون آگاهی زیردستان از آلت دست شدن ، میتوانند برنامه های خود را با دست زیردستانی که نمیدانند واقعا در چه جهتی پیش میروند به سرانجام برسانند.
امید است کل این رویدادها در جهت پیشرفت و ارتقای کشور پیش برود . 


هیچ نظری موجود نیست: