۱۳۹۷-۰۴-۲۵

برگزاری مسابقات بین المللی دانش آموزی در ایران

برگزاری مسابقات بین المللی دانش آموزی ( هر ماه یا 15 روز ...  یک مسابقه در رشته های مختلف از عنوانهای درسی تا هنر و روباتیک و لیزر و غیره ) را میتوان در شهرهای مختلف ایران برگزار کرد . 

شهرهایی که علاقمند هستیم رشد و توسعه پیدا کنند . در هنگام برگزاری مسابقات هتلها و موسسات خدماتی توریستی زیادی منتفع میگردند . شهرهای محل برگزاری به همه کشورهایی که در آن شرکت کرده اند شناسانده میشوند. صنایع دستی این شهرها توسط افرادی که همراه دانش آموزان می آیند خریداری شده و خبرگزاریهانیز آن شهرها را تبلیغ خواهند کرد .

همه اینها باعث رشد اشتغال ، رشد فرهنگی و افزایش درآمد کشور میگردد. برای راه انداختن این امر یک متولی لازم است که باید دولتی و وابسته به آموزش و پرورش باشد . اما این نهاد میتواند بصورت شرکتی و با عرضه سهام در بورس فعالیت نماید و طبیعتا از بودجه دولتی استفاده ننموده و از سوی دیگر خدمات مورد نظر دولت را اجرا نماید.

میتوان در ابتدا از شهرهای بزرگ شروع نمود و در ادامه شهرهایی مثل خرمشهر و چابهار را نیز در لیست شهرهای برگزار کننده وارد نمود. داشتن حداقل امکانات اقامتی و همچنین داشتن فرودگاه برای آمدن گروه های دانش آموزی حداقل امکانات مورد نیاز است .



هیچ نظری موجود نیست: