۱۳۹۷-۰۵-۰۷

انتخاب عمران خان و بازگشت ژنرال دوستم


دو تن از افرادی که علاقمند به آسایش اقتصادی و اجتماعی ملت خود بر پایه روش پیغمبر اسلام هستند بر مسند کار قرار گرفتند.

این دو نفر بصورت بالقوه امکان ارتباط با یکدیگر و ایران را دارند . بنابراین این همگرایی میتواند بصورت بالقوه زمینه اتحاد سه کشور با یکدیگر و تشکیل یک کشور ( امپراتوری ) مشترک اسلامی را دارد .

گام بعدی این افراد زمینه سازی در کشور خودشان است . این افراد جهت توجه مردم را میتوانند به سمتی که بخواهند هدایت نمایند . اگر افراد مخالف این افراد در دستگاه های دولتی اجازه دهند ، این افراد میتوانند این همگرایی را پایه گذاشته و در آینده نزدیک با اعلام بیعت با رهبری ایران ، امپراتوری را شکل دهند .

در مرحله بعدی نیاز است یک قانون اساسی اولیه مشترک ایجاد شود تا این سه کشور سابق بتوانند با هم از منظر قانونی زیر یک پرچم قرار بگیرند .

ادغام ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی تقسیمات کشوری و نهادهای مدنی و اصلاحات اقتصادی در کنار رفع امکان فساد اقتصادی از اولویتهای دولت گذار خواهد بود .

در طی زمان این کشورها میتوانند به بررسی کامل موارد قانونی بپردازند و با فرصت کافی قانون اساسی امپراتوری اسلامی را تدوین نمایند.

این امپراتوری اسلامی شمالی خواهد بود . سایر کشورهای عرب زبان نیز میتوانند تشکیل یک امپراتوری جنوبی اسلامی را بدهند تا در آینده این دو امپراتوری بتوانند با یکدیگر متحد شده و جهان اسلام یکپارچه را شکل بدهند . شاید تا آن زمان کشورهای دیگری در اروپا و آسیا نیز به مجموعه کشورهای اسلامی اضافه گردند .

 



هیچ نظری موجود نیست: