۱۳۹۷-۰۴-۳۰

ارتش شیران

ایران 2 ارتش دارد , یکی افغانستان و حداقل یکی پاکستان.  ساختار قوایی نظامی با فعالیت‌های اقتصادی درگیر شده و ماموریت , اهداف و اقدامات واحدهای نظامی متمرکز نیست.
بخش نظامی و رزمی این ارتش ها را باید بیرون کشید و مجتمع کرد.
ارتش امپراتوری باید اسمی متفاوت داشته باشد.
ارتش شیران
اسم متناسب میتواند باشد.  نظامیان باید حس شیر را برای دفاع از سرزمین ما داشته باشند.
همچنین در این ادغام,  سازمان جدید ساخته شده و نظامیان موجود در قالب آن قرار خواهند گرفت.
سازمان با توجه به جنگ با تجهیزات علمی در آینده طراحی خواهد شد.  همچنین نزدیکی نظامیان به سرزمین مادری مهم خواهد بود. همه نیروهای نظامی باید رسمی باشند و نیروهای وظیفه امکان آموزش بلند مدت و داشتن تخصص را نخواهند داشت . در دنیای امروز حتی نگهبانی های جزئی نیز نیازمند تخصص و آموزش است .
آموزش غیر نظامیان به عتنوان بسیجی یا هر اسم دیگری لازم است صورت گیرد . این نیروها بصورت نیروهای آموزش دیده آماده خواهند بود در زمانهای خطر وارد سیستم تدافعی شوند. زمانی که به هر دلیل شبکه دفاعی دچار شکاف گردید ( مانند آنچه در جنگ ایران و عراق اتفاق افتاد) نیروهای مردمی میتوانند تا رسیدن کمک نیروهای رزمی از خود و مردم غیر نظامی دفاع کنند و یا زمینه عقب نشینی مردمی را فراهم آورند .

باید امیدوار بود هیچگاه دچار جنگ نگردیم . اما اگر چنین رویدادی به هر دلیلی اتفاق افتاد باید بتوانیم از جان و مال و سرزمینمان در مقابل متجاوزین دفاع نمائیم .

تکنولوژیهای جدیدی وجود دارد و همچنین در راه است که سیستم جنگی آینده را بشدت تغییر خواهد داد . ما هم باید بتوانیم بعد از اتحاد ارتش یکپارچه و دفاعی قوی داشته باشیم .



هیچ نظری موجود نیست: