۱۳۹۷-۰۴-۱۳

سوپر پیام رسان اجتماعی

همه ما در یکی دو گروه اجتماعی زندگی میکنیم . اما گروه های دیگر اجتماعی است که در آنها حضور کم رنگ داریم . ( شرکتها نیز همین گونه هستند ) 
برای مثال اولین گروه های اجتماعی جهان شمول ، شامل گروه های یاهو و گوگل پلاس بود . بعدها فیس بوک گوی سبقت را از دیگران ربود و رقیب اصلی خود گوگل پلاس را نیز از رده خارج کرد . گروه های دیگری مثل لینکدین و تویتر در ایران کمتر شناخته شده بودند و مصارف خاص داشتند . اما معمولا اکثر ما در همه این گروه ها اکانت داشته و داریم ، اما در همه آنها به نحو یکسان فعال نیستیم .
با فیلتر فیس بوک وسایر گروه های اجتماعی هدایت مردم به سمت استفاده از 
تلگرام و اینستاگرام 
صورت گرفت . ( بگوئیم مردم مهاجرت ناآگاهانه کردند ) 
بعدها با ثبت ادمین های تلگرام و اینستاگرام (  در ادارات دولتی برای دادن مجوز فعالیت وعدم تنبیه  و غیره ) ، هدایت و کنترل این شبکه نیر بدست دولت افتاد. 
اما اینجا اذعان میشود که یک پلت فرم خاص میتواند ایجاد گردد تا کاربر روی همه این شبکه های اجتماعی ( یا هر چند تا که خواست ) بتواند مطالب را ارسال نماید . همچنین بتواند مطالب مشترک را حذف و از همه گروه های اجتماعی بصورت یکجا استفاده نماید .
در دنیای واقعی نیز ما از رادیو و اینترنت و گفتگوی مستقیم و غیر مستقیم و غیره برای کسب اطلاعات از محیط استفاده میکنیم و از روشهای مختلف به دنیای اطراف اطلع رسانی میکنیم .
این توانمندی در دنیای شبکه های اجتماعی نیز میتواند محقق گردد.
به جای نوشتن پلت فرم گروه اجتماعی جدید از ادغام آنها میتوان استفاده نمود.



هیچ نظری موجود نیست: