۱۳۹۷-۰۵-۲۰

سه بار زندان به واسطه یک جرم چه حکمی دارد ؟

یک جرم ساده مثل دزدی خودرو را در نظر بگیریم . اگر فردی سه بار به واسطه این کار به زندان افتاده باشد و دوباره آزاد شود ، به چه کاری خواهد پرداخت ؟
اگر شخصی سه بار به واسطه شرب خمر به زندان بیفتد چه ؟
یا هر جرم دیگری مثل شرارت و غیره ، افرادی که تنبیه قانون نتواند آنها را از اعمال جرم منصرف کند ، چه باید بشوند . 
طبیعی است که جامعه را باید از ایشان محفوظ داشت . اما قانون در این موارد نمیتواند کاری کند . برای این افراد تنبیه قانونی نقش خود را از دست داده . 
این افراد باید به اشد مجازات برسند . زندن ابد نیز ممکن است جامعه را از شر ایشان محفوظ نماید ، اما هزینه زندگی آنها را به جامعه تحمیل میکند.
بهترین راه ایجاد یک شهر یا روستا برای ایشان است . همه کسانی که حداقل سه بار بواسطه یک جرم به زندان افتاده اند ، باید از جامعه جدا شده و روستاهایی که به این منظور ایجاد شده بصورت تبعیدی زندگی کنند. آنها در آن روستاها با یکدیگر تشریک مساعی کرده و با صنایع دستی و کارهای مشابه هزینه زندگی خود را تامین خواهند کرد . آنها میتوانند با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی عادی شهروندی را پی بگیرند . فقط نظر به این که قبح کار خطا از ایشان گرفته شده است . آنها نباید امکان تعرض به حد.د آزادی مردم را داشته باشند .
با تصویب قانون در این خصوص میتوان اینگونه افراد ( دارای سه محکومیت در یک جرم ) را از سطح شهرها جمع کرد . میدانیم که آنها در حال تکرار جرم ها و عادات خود هستند . شاید با شدت بیشتر و شکل های جدیدتر که از تعامل با سایر زندانیان آموخته اند .

هیچ نظری موجود نیست: