۱۳۹۴-۱۱-۰۸

نتیجه قتل سرباز انگلیسی در لندن

چند سال پیش یک آفریقائی در لندن با ساطور یک سرباز انگلیسی را در جلوی منزلش " تکه تکه " نمود . آن شخص بالای جنازه ایستاد تا دستگیر شود و گفت : " هر روز از این اتفاق در آفریقا می افتد . آنرا اینجا انجام دادم تا شما هم آنچه در آفریقا رخ میدهد را حس نمائید . "

" شهردار لندن " و رئیس " ام آی 5 " و رئیس " اسکاتلند یارد " جلسه ای ترتیب دادند تا این واقعه را بررسی کنند و از وقوع موارد مشابه جلوگیری کنند .

نمیدانیم چه گفتند و چه تصمیم گرفتند . همچنین نمیدانیم چند جلسه تشکیل دادند و از چه مشاورانی استفاده کردند .

امروز پدیده ای داریم به اسم  " داعش " . یکی از مواردی که دیدیم این است که همه خبرگذاریها به خصوص در اروپا و آمریکا شرح کارهای آنها را توضیح میدهند و آنرا تقبیح میکنند .

گروه بزرگی از افراد داعش کسانی هستند که از خارج از منطقه به آنها پیوسته اند . میگویند حدود 30 هزار نفر یا بیشتر از اروپا به داعش پیوسته اند .

این افراد بالقوه خصلت داعشی داشتند . افراد خطرناکی بودند . و امروز نه تنها از اروپا ، بلکه از سرتاسر دنیا به داعش ملحق میشوند . عملیات محدود اروپائی داعش برای افراد بالقوه خطرناک ، بسیار جذاب است . ضمن این که در ابعاد کلان با حداقل تلفات ، حرکتهای داخلی اروپائی را مثلا بر ضد مسلمانان – بر ضد مهاجرت – بر ضد میانه روی شکل میدهد .

گر چه تئوری توطعه میگوید ظهور داعش توسط غربیها بوده است . اما اگر بر حسب تصادف نیز به وجود آمده باشند ، خیلی به نفع غربیها شده است .

امروز کسانی که از ناعدالتی موجود به سطوح آمده باشند و قصد خشونت در پیش گرفته باشند ، به راحتی میدانند کجا باید بروند . داعش در سوریه .

ضمن پرداخت حقوق و وجود کنیز ( زنان برده شده ) امکان استفاده از بهترین سلاحهای دنیا برای تشکیل حکومتی که در آن عدالت خدائی در حال پیاده شدن است . مهم نیست که آنها چه میکنند ، مهم این است که تبلیغ گسترده شبکه های غربی مردم بالقوه خطرناک را از غرب خارج میکند .

دیگر هیچ سرباز بریتانیائی در لندن سلاخی نخواهد شد .

http://www.bbc.com/persian/world/2013/05/130523_me_woolwich_killing

هیچ نظری موجود نیست: