۱۳۹۴-۱۱-۰۹

برای صادرات هر چیز بهتر است محصولات مرتبط را صادر کرد

جای دور لازم نیست برویم . همین دو محصول صادراتی " خرما " و زعفران " را در نظر بگیریم . محصولات متنوع زیادی  را میتوان با پایه این دو محصول صادر نمود .

برای مثال " نان خرمائی " که دارای انواع زیادی از شکل و مزه و اندازه است . این محصولات میتواند بخش مهمی از خرمای تولیدی را در خود جای دهد . نظر به این که تولید این محصول نیاز به خرما دارد ، اگر کسی بخواهد این محصول را در داخل کشورش بسازد ، لازم است خرما داشته باشد یا وارد نماید .که این کار یک بازی دوسر برد برای ما خواهد بود .

انواع نوشیدنهیا و خوردنیهای زعفرانی داریم که میتواندبصورت انحصاری توسط ما تولید و به بازار جهانی عرضه شود . از برنج زعفرانی حلوای زعفرانی – مرغ زعفرانی – کیک زعفرانی – دسر زعفرانی – نبات ( و شکر) زعفرانی – بستنی زعفرانی گرفته تا چایی زعفرانی و بسیاری محصولات دیگر .

تولید و صادرات این محصولات میتواند ضمن ایجاد گردش نقدینگی مناسب و صدور محصولات کشاورزان، اشتغال در بخشهای مرتبط نیز ایجاد نماید . 

عرضه این محصولات در هواپیماها و هتلهائی که در تماس با خارجیان است ، باعث میشود که در میان خارجیان بازار بالقوه بوجود بیاید . به خصوص که بازرگانان خارجی نیز به ناچار از این گذرگاه ها با ما آشنا میشوند .

 


هیچ نظری موجود نیست: