۱۳۹۴-۱۰-۱۵

اگر موجودات فضائی وجود داشته باشند

 

این که آنها وجود داشته باشند برای ما مهم نیست . آنچه مهم است تماس آنها با ما است ( یا به زمین آمده باشند و یا با ما تبادل اطلاعات کرده باشند – یا بکنند )

این خیلی میتواند مهم باشد . حداقل میدانیم که توان علمی امروز ما اجازه این کار را نمیدهد . پس آنها باید خیلی از ما پیشرفته تر باشند .

حالا این سوال پیش میاید که اگر یکی از ما پیشرفته تر وجود داشته باشد . ایا ممکن نیست که یکی از آنها خیلی پیشرفته تر وجود داشته باشد .

البته ممکن است . آیا آن گروه خیلی پیشرفته که با گروه پیشرفته ( تر از ما ) برخورد کرده ( این برخورد خیلی سال قبل اتفاق افتاده ) چه بلائی سر گروه پیشرفته آورده ( وسطی )

ما هستیم ( گروه اول ) – یک گروه پیشرفته ( دوم ) و یک گروه خیلی پیشرفته ( گروه سوم )

طبیعی است که در طول این همه سال گروه سوم ، دانش خود را به گروه دوم داده باشد و گروه دوم و سوم از نظر دانش و تجربه با هم ادغام شده و یک گروه خیلی پیشرفته را ساخته باشند .

یعنی این اتفاقی است که در جهان خواهد افتاد . گروه های خیلی پیشرفته با تماس با گروه های کم دانشتر ، اطلاعات و دانش را انتقال داده و این کار تا یکسان شدن دانش ادامه خواهد یافت . این اتفاق میتواند باعث بوجود آمدن ابرگروه های خیلی پیشرفته شده باشد . این گروه بزرگ به همه گونه های درحال رشد ، تماس گرفته و دانش را انتقال میدهند .

یکی از گونه های جهان ما هستیم . آیا شاهد این اتفاق هستیم ؟ نه – چند درصد از دانش ما از موجودات فضایی به ما رسیده است . دقیقا صفر ( اگر ادعای مدعیان را قبولل هم کنیم – تقریبا صفر )

بنابراین ملاحظه میکنیم که این اتفاق نیفتاده است . یعنی امکان تبادل اطلاعات بین گروه های جمعیتی جهان هستی وجود ندارد . این آنچیزی است که منطق و تجربه ما اثبات میکند .

طرفداران ارتباط موجودات فرازمینی بخشی یا همه وظیفه خداوند ( در ادیان توحیدی ) را به این موجودات فرا زمینی نسبت میدهند . مثلا هدایت و رشد – از آموزش آتش تا موارد خیلی پیشرفته تر .

الگوریتم فوق نشان داد که اگر یکی وجود داشته باشد ، میتواند تعداد بیشتری نیز باشد . و آنها به یک فرهنگ و قدرت خیلی بالا منتهی میگردد .

وجود یک قدرت خیلی بالا و با هوش عالی و دانش خیلی عالی و .... همه چیز خیلی عالی ؟ ظاهرا از خداوند داریم صحبت میکنیم .

این خداوند خیلی عالی از اجتماع هوشمندها بوجود آمده .... چیزی در مقابل خداوند ادیان توحیدی که خداوند را قدیم میداند .

بحث بین این دو موضوعی است دیگر . یعنی از بحث وجود ارتباط موجودات فضایی به تئوری جدید خداوند رسیدیم که قبلا فلاسفه و عالمان فن آن را به انواع روشها بحث کرده اند .

اگر چیزهایی مشاهده میکنیم که هنوز علم ما به آن نرسیده است . مثل آنچه به عنوان سفینه های فضایی قلمداد میشود  جزو مجهولات ما است . باید با مجهولات با دید علمی برخورد کنیم و در پی کشف آنها باشیم .یاد عوام زمانهای قدیم خواهیم افتاد که " کسوف"  و " زلزله " و " رعد و رق " را قدرت خدایان دانسته و برای جلوگیری از خشم خدایان فرزندان را نیز قربانی میکردند .


دانش ما ما را به کدام سو هدایت خواهد کرد ؟ ....." کشف مجهولات "    و یا ...." اعتقاد به بازگشت خدایان "

هیچ نظری موجود نیست: