۱۳۹۴-۱۲-۲۴

حداقل انتظار از اتحادیه ها


بسیاری از مغازه داران با انواع تقلب نسبت به فروش و کسب سود بیشتر اقدام میکنند . مشتریان نیز به دنبال یک مرجعی هستند که در مورد مغازه ها اطمینان حاصل کنند . آیا آنها واقعا آنچه ادعا میکنند هستند ؟ نمایندگی دارند ؟ و یا کیفیت محصولات آنها در چه حدی است ؟
این وظیفه اتحادیه ها است که لیستی از اعضای خود را با مشخصات ( آدرس – شرح نمایندگی ها و غیره ) در اختیار جامعه بگذارند . در عوض نیز مردم میتوانند کسانی که جزو اتحادیه نیستند را معرفی و این مغازه ها در لیست قرمز اتحادیه ها قابل درج هستند .
این امر برای کسانی که خریدهای مهم انجام میدهند بسیار اهمیت دارد . از خرید های شخصی برند ها گرفته تا خرید لوازم و تجهیزات برقی و غیره .
این حداقل کاری است که اتحادیه ها میتوانند انجام دهند . قرار دادن لیست و مشخصات اعضا در اینترنت . همچنین در گروه های اجتماعی نیز امکان سخن گفتن را برای مردم فراهم آورند .

هیچ اشکالی ندارد اتحادیه پوشاک یا موبایل و لوازم خانگی در گروه های اجتماعی حضور داشته باشند و بازخورد مشتریان را بصوت آنلاین بشنوند و پاسخگو باشند .

هیچ نظری موجود نیست: