بسیاری از مغازه داران با انواع تقلب نسبت به
فروش و کسب سود بیشتر اقدام میکنند . مشتریان نیز به دنبال یک مرجعی هستند که در
مورد مغازه ها اطمینان حاصل کنند . آیا آنها واقعا آنچه ادعا میکنند هستند ؟
نمایندگی دارند ؟ و یا کیفیت محصولات آنها در چه حدی است ؟
این وظیفه اتحادیه ها است که لیستی از اعضای خود
را با مشخصات ( آدرس – شرح نمایندگی ها و غیره ) در اختیار جامعه بگذارند . در عوض
نیز مردم میتوانند کسانی که جزو اتحادیه نیستند را معرفی و این مغازه ها در لیست
قرمز اتحادیه ها قابل درج هستند .
این امر برای کسانی که خریدهای مهم انجام میدهند
بسیار اهمیت دارد . از خرید های شخصی برند ها گرفته تا خرید لوازم و تجهیزات برقی
و غیره .
این حداقل کاری است که اتحادیه ها میتوانند
انجام دهند . قرار دادن لیست و مشخصات اعضا در اینترنت . همچنین در گروه های
اجتماعی نیز امکان سخن گفتن را برای مردم فراهم آورند .
هیچ اشکالی ندارد اتحادیه پوشاک یا موبایل و
لوازم خانگی در گروه های اجتماعی حضور داشته باشند و بازخورد مشتریان را بصوت
آنلاین بشنوند و پاسخگو باشند .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر