۱۳۹۴-۱۱-۲۵

حمام گازی برای پیاده ها

انواع روشهای شستشو وجود دارد . شستشو بدون آب یکی از انواع شستشوها است . از طرفی آلودگی لباسها و بوی زننده کارگرانی که امکان استحمام نداشته اند در وسائل نقلیه عمومی ( که باید هر چه بیشتر توسعه یابد ) مشکل ساز است .

این تکنولوزی امروز موجود است که به راحتی با قرار گرفتن در یک اتاقک کوچک با جریان هوای همراه مواد پاک کننده ، آلودگیهای لباس و بدن ( حتی بوی کفش و جوراب و غیره ) پاک گردد . در مرحله انتهائی نیز میتوان با یک اسانس مثلا گل سرخ یا سایر گلها ( با توجه به این که مردم عموما از بوی گلها لذت میبرند ) میتوان شخص را خوشبو از اتاقک خارج نمود .

این خدمات میتواند پولی ( پرداخت با کارت مترو یا روشهای مشابه  ) یا مجانی ( مشابه خدمات واکس مجانی در محل های عمومی ) ارائه گردد .

شهرداریها در بعضی ایستگاه های اتوبوس و مترو این کابینها را بصورت رایگان میتوانند در اختیار مردم قرار دهند . همچنین شرکتها میتوانند به عنوان جایگزین استحمام با آب از این سیستمها استفاده نمایند .

قابلیت استفاده از انواع پیشرفته تر چند اتاقکی مشابه اتاقهای سونا و جکوزی برای استحمام بدون لباس نیز در مراکز تفریحی ( و منازل ) یا بیمارستانها قابل استفاده خواهد بود .

جای این مراکز در شهرها خالی است .


 

هیچ نظری موجود نیست: