۱۳۹۴-۱۲-۰۸

مهاجران به اروپا را چگونه میتوان زمینگیر نمود

یکی از راه حلهای ممکن این است که برای آنها در کشورهای اولیه شهرهائی ساخت تا در آنجا اسکان یابند . همه کشورهای جدا شده از یوگوسلاوی سابق و برخی از کشورهای بلوک شرق سابق این فضای خالی را دارند و میتوانند شهرهای جدیدی را ایجاد نمایند . نظر به این که در این شهرها مهاجران اسکان خواهند یافت ، مشکل برخورد آنها با افراد بومی حداقل خواهد بود . ( مهاجران آفریقائی نیز در این مبحث میتوانند قرار گیرند )

کارکنان شهرداریها را میتوان از میان خود آنها انتخاب نمود ( و البته هزینه های اولیه را بانکهای اروپا بصورت وام کم بهره به ایشان تخصیص دهند )

این شهرها باعث حرکت محدودی در اقتصاد های محلی خواهد گردید . با توجه به تخصص و دستمزد کم ساکنان این شهرها ، برای همه سرمایه گزاران اروپائی خیلی اقتصادی خواهد بود که بعضی از کارخانجات خود را به این شهرها منتقل کنند .

با زمینگیر شدن مهاجران آنها که توان ماندن دارند ، میتوانند با کار خود زندگی بهتری بسازندو در مراحل بعدی اروپا از میان آنها میتواند نیروی متخصص را به داخل منتقل نماید .

با توجه به تولید مواد غذائی در اتحادیه اروپا و مشکل صادرات آن به روسیه ، میتوان با راضی نمودن کشاورزان اروپائی غذای آنها را با سوبسید تهیه و به ایشان تحویل داد ، تا کسی گرسنه نماند .

تعداد این شهرها و جمعیت هر یک از آنها تابع طراحان اروپائی خواهد بود . اما خود مهاجران توان ساخت و ساز به هر میزان را خواهند داشت . بنابراین این شهرها میتواند به سرعت ساخته شود .

هیچ نظری موجود نیست: