۱۳۹۴-۱۲-۰۱

ارتباط سکنه مجتمع های ساختمانی


در  مجتمع های ساختمانی ( که حجم جمعیت یک روستا و گاهی یک شهر کوچک را دارد ) تبادل اطلاعات از طریق تابلوهای موجود در راهروها انجام میشود !

با تکنولوزی امروز میتوان برای خبر رسانی از یک گروه در شبکه های اجتماعی استفاده نمود ( مثلا در تلگرام و یا فیس بوک ) اما بخشی از گزارشهای تهیه شده و نیاز به ارتباط دو سویه نیازمند یک بستر بهتری میباشد . برای این کار بهتر است یک اپلیکیشن موبایل تهیه شود .گروهی از اتفاقات فوری را از این طریق میتوان اطلاع رسانی کرد . ( خرابیهای آب و برق و غیره ) و از طرفی بیلان هزینه و درآمد مجتمع را میتوان در دسترس دیگران قرار داد .

اقدامات در حال انجام – پذیرش پیشنهادات – سایر اخبار مجتمع – زمان نشست های گروهی و غیره .

شماره تلفن خدمات مورد نیاز سکنه ساختمان ( در نزدیک محل ساختمان )

با یک برنامه ساده میتوان  این اطلاعات را در دسترس سکنه و مدیر ساختمانها قرار داد .

سود برنامه نویس نیز از طریق به روز آوری لیست شماره تلفنها تامین خواهد گردید . به هر ساختمان چند شماره تلفن ( برای هر خدمتی وجود خواهد داشت ) ترتیب پیشنهاد میتواند بر اساس رقابت ارائه کنندگان خدمات صورت گیرد . به صورت یک رقابت شفاف .

طبیعی است که رتبه و کیفیت خدمات دهندگان نیز در زمان پیشنهاد باید به اطلاع مصرف کننده برسد .

امروزه در تهران کتابچه های منطقه ای برای ارائه خدمات تهیه و توزیع میگردد .این افراد برای جمع آوری اطلاعات و دریافت آگهی از هر منطقه مفید خواهند بود . از گروه های مشابه در سایر نقاط نیز میتوان استفاده نمود . خود اپلیکیشین نیز بخشی برای ارائه آگهی میتواند داشته باشد و از این طریق میتواند به دامنه خدمات خود اضافه نماید .

از این اپلیکیشن برای اطلاع رسانی مساجد – ورزشگاه های محلی  ( تیم های ورزشی ) – اخبار و اردوی مدارس خبر رسانی فروشگاه های بزرگ و کوچک و موارد بیشمار دیگری نیز استفاده نمود .

هیچ نظری موجود نیست: